Polish Czech English French German Italian Russian Spanish

Newsletter

Geoportal

Dane statystyczne

Interaktywna mapa

Pogotowie wod-kan

Pierwsza pomoc

Czas pracy UG

Wynajem sal sport.

O Gminie w mediach

Statystki odwiedzin

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj800
mod_vvisit_counterWczoraj658
mod_vvisit_counterBieżący tydzień800
mod_vvisit_counterMiniony tydzień6907
mod_vvisit_counterBieżący missiącu19772
mod_vvisit_counterMiniony miesiąc22227
mod_vvisit_counterRazem1214009
Naszą witrynę przegląda teraz 31 gości 

Karta Dużej Rodziny

POKL 5.2.1. Regulamin komunikacji PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
Środa, 09 Marzec 2011 10:00

REGULAMIN KOMUNIKACJI
W PROJEKCIE PN. „NOWA JAKOŚĆ USŁUG W PIĘCIU JEDNOSTKACH SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO”
NR UMOWY: UDA-POKL.05.02.01-00-113/09-00

  1. Do kontaktów z prasą, IP II Stopnia, oraz innych zewnętrznych upoważniona jest wyłącznie kierowniczka projektu. W przypadku zainteresowania partnerów udzielaniem indywidualnych wypowiedzi na łamach mediów wymagana jest pisemna zgoda (emailem) kierowniczki projektu. Dla przejrzystości procesu zarządzania w partnerstwie treść wywiadów itp. będzie skanowana i przesyłana do partnerów lub do lidera w przypadku udzielania informacji przez partnera.
  2. Obowiązującą metodą komunikacji w projekcie jest poczta email. Zaleca się wysyłanie emaili za potwierdzeniem odbioru z informacjami w sprawie projektu do całego Komitetu Sterującego w celu dostarczania aktualnych informacji o przebiegu projektu, niezależnie czy na danym etapie partner realizuje jakieś zadanie merytoryczne czy też nie.
  3. Raporty z monitoringu będą również przesyłane do wszystkich koordynatorów projektu, sekretarza, koordynatora ds. szkoleń i kierowniczki projektu w tym samym celu.
  4. Informacje o organizacji kolejnego zebrania Kierowniczka Projektu lub Sekretarz Projektu wysyłają pocztą email minimum na 5 dni przed spotkaniem w celu zapewnienia frekwencji lub w przypadku braku kworum przełożenia go na inny termin.
  5. Zostanie utworzona baza danych kontaktowych email oraz telefonicznych osób zaangażowanych w realizację projektu (Załącznik nr 1).
  6. Dla  zapewnienia skutecznej i sprawnej komunikacji zaleca się obowiązkowo wpisywanie w tytule emaila „dot. 5.2.1.” oraz tematu i numeru wersji dokumentu np. „dot. 5.2.1. - regulamin komunikacji wersja 1”.
  7. Do celów korespondencji listowej wymagane jest posługiwanie się opracowanymi wzorami papieru firmowego stworzonego na potrzeby niniejszego projektu w wersji czarno-białej z logo projektu i UE zgodnie z załącznikiem nr 2.
  8. Korespondencję listową dot. spraw organizacyjnych między partnerami projektu podpisuje u partnerów projektu koordynator projektu natomiast u Lidera Projektu - kierownicza projektu lub Sekretarz Projektu. W przypadku pozostałej korespondencji odbywającej się między partnerami projektu, wymagającej zgody kierownika danego j.s.t. korespondencja ta jest tylko parafowana przez koordynatora (w przypadku korespondencji wychodzącej od partnerów) oraz kierowniczkę projektu lub Sekretarz projektu (w przypadku korespondencji wychodzącej od lidera).
  9. Z uwagi na zapewnienie wysokiego profesjonalizmu zarządzania na każdym szczeblu, w tym komunikacją zaleca się posługiwanie również w korespondencji email opracowanym wzorem pism (załącznik nr 3).
  10. Dla  zapewnienia skutecznej i sprawnej komunikacji opracowano strukturę zarządzania w ramach projektu ww. (załącznik nr 4).
  11. Regulamin komunikacji może być na bieżąco modyfikowany na posiedzeniach Komitetu Sterującego i w miarę potrzeb, które mogą powstać w związku ze zwiększeniem stopnia zaawansowania realizacji projektu.

Załącznik nr 1

załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

 

Regulamin przyjęto na spotkaniu komitetu sterującego dnia: 26.07.2010 roku

Uchwała komitetu sterującego nr: 2/2010

 

 

Poprawiony: Niedziela, 10 Kwiecień 2011 19:24